2009-02-09

Abortoa despenalizatzearen aldeko kanpaina BEAren eskutik


Bizkaiko Emakumeen Asanbladak bidalia:
Bizkaiko Emakume Asanbladak hauxe adierazten dizu;
Madrilen biltzen den Erakunde Feministen Koordinadorarekin elkarlanean ari dela abortuaren aldeko kanpainan "Abortatzeko eskubidea, Gure gorputza gure erabakia" lelopean.

Badakigu, gobernuak parlamentu batzordea sortu duela, talde ezberdinen iritzia jasotzeko asmoz, indarrean dagoen Abortuaren lege aldaketari begira.

Gure erakundeak, hamarkadak daramatza emakumearen erabakitzeko eskubidearen alde aldarrikatzen eta, abortua kode penaletik kentzeko eskatuz.

Abortoaren despenalizazioaren alde sinatu
eta zabal ezazu!!

Aurretiaz eskerrak emanez

Campaña de recogida de firmas por la despenalización del aborto y una ley que garantice el derecho de las mujeres a decidir

Enviado por la AMB:
La Asamblea de Mujeres de Bizkaia coordinada con organizaciones feministas del Estado impulsa una campaña a favor del "Derecho de las mujeres a decidir".

Como sabéis el Gobierno ha creado una comisión Parlamentaria para recabar información de diferentes colectivos de cara a modificar la actual Ley de Aborto.

En nuestra organización hemos reivindicado hace ya muchas décadas una legislación sobre el aborto que tenga como centro el derecho de las mujeres a decidir sobre su maternidad.

Firma por la despenalización del aborto
y difúndelo

Un saludo feminista.

No hay comentarios: